vrijdag 23 maart 2012

Spread 7

Een dagje Nederland leverde me een
hele leuke Matryoshka-buit op.
Bij Pipoos vond ik een 3D knipvel
Ik vind dingen die 3D geknipt zijn niet mooi
om te zien en ik had het idee dat ik het
niet leuk zou vinden om te doen
en dat is nu allebei officieel!
Maar ik heb wel weer een pagina
erbij in het journal.

Bij Blokker vond ik kado papier.
Het had een rode achtergrond, maar in het
kader van blijf eens lekker bezig, heb ik
niet zomaar een stuk van het papier in het
journal geplakt. Ik heb eerst alle poppetjes uit
zitten knippen, de achtergrond rood geverfd
en ze toen opgeplakt :-)
Ik had online gezien, dat er bij
The Big Egg Hunt in Londen een ei was
met een Matryoshka erop en daar wilde
ik natuurlijk wel een foto van voor in dit journal.
De rechterkant is de eerste pagina van spread 8.

Geen opmerkingen: