vrijdag 28 december 2012

27 december 2012


2 opmerkingen:

Margriet zei

Dit lijkt me toch ook geen groot journal???
Leuk die verschillende journals aan de rechterkant...je hebt er nu dus 2 van klaar???

Fijn dat je het liedje toch hebt kunnen vinden...kan heel frustrerend zijn als dat niet lukt:-)

Jolande zei

Een (normale) pagina is 14,5 bij 21 en dat vind ik inderdaad niet groot.
Sunday's Song is nu helemaal af.
Christmas Carol daar moet de voorkant nog voor gemaakt worden en daarna moet ik zelf een spiraal draaien om de boel bij elkaar te binden.
No More Excuses is zo goed als af, nog 4 dagen en dan kan hij in een grotere binding.

Heb alleen het Woman projekt nog niet af, maar ik moet nog wat plaatjes van vrouwen zien te vinden die qua formaat passen en waar ik een labeltje aan kan hangen, dus dat wordt wel ergens volgend jaar.