dinsdag 4 december 2012

Winter Wonderland Week 1

Smashing Autumn vond ik zo leuk om te doen en daarom ga ik nu verder met Winter Wonderland.
Ook weer 12 weken, lekker werken rondom thema's. Deze week hadden we gelijk een heel leuk thema:
"Snowflakes".

 Zelfgemaakt stempel.
 Ik ben nog steeds bezig met het recyclen van kerstkaarten
en deze was natuurlijk perfekt voor dit thema.
 De prompts en musings naast een stukje scrappaper.
 Jasmine is altijd bezig om nagels te beschilderen met allerlei figuren,
dus dit was een kolfje naar haar hand.
2 uur later zag mijn hand er zo uit.
 "Walking in a Winter Wonderland"
Oh ik wil 3 maanden sneeuw!!!
 Sneeuwvlokken, geknipt, getekend, gesjabloneerd


 De Sint mag deze week natuurlijk niet ontbreken.
 Nog een kerstkaart.
Foto en gedicht zijn van Louise

2 opmerkingen:

Margriet zei

prachtige nagels :-)
Jij doet toch altijd wel erg leuke classes...ben benieuwd wat je hier allemaal voor gaat maken!

Jolande zei

Dit vind ik ook een hele leuke Class.
Je kon jezelf inschrijven voor herfst en winter tegelijk, maar ik dacht ik kijk eerst wel of ik herfst leuk vind.
En ik vond het enig om te doen.
Ik vind het sowieso wel leuk om rond de seizoenen te werken en dit is een mooie gelegenheid om dat te doen.
Ik ben ook heel benieuwd wat er allemaal nog meer gaat komen :-)