woensdag 9 januari 2013

bloem 9

Terwijl ik aan de bloem van de dag werk denk ik alvast
na over wat voor bloemetje ik de volgende dag wil gaan maken
(tenslotte kost denken de meeste tijd :-) ).
Zo had ik dus gisterochtend iets bedacht voor vandaag, 
maar toen ik gisteren de post haalde en daar
een envelop met o.a. een bloemetjeskaart van Margriet
vond, leek het me leuker om daar wat mee te doen.
Niet gelijk met de bloemen op de voorkant van de kaart,
maar op de achterkant stond één blauw bloemetje en
als ik de kaart op mijn prikbord hang, zie je de achterkant toch niet.
En zo maakte ik vandaag dit bloemetje
In het echt zijn de kleuren veel mooier,
maar het is hier momenteel zo grauw en grijs
dat overal licht aan moet.

6 opmerkingen:

Margriet zei

Dat vind ik nou altijd zo leuk...als je iets wat ik je gegeven heb gebruikt in je journals :-)

trompke zei

Dat is ook erg leuk M-tje.
Ook zo leuk dat je de blaadjes steeds anders doet ;-)

trompke zei

Dat laatste zinnetje zeg ik dus tegen jou Jolande. Ik ben niet op mijn best vandaag geloof ik...

Jolande zei

Ik heb wel een hele goede dag dus ik snapte het gelijk :-)

Margriet zei

Ik begreep het ook...na de 2e keer lezen ;-)

marian zei

nou loop je 1 dag nadenken voor op schema!