dinsdag 8 januari 2013

PanPastel Journal

Alweer bijna 3 jaar geleden bracht ik een aantal setjes
Pan Pastels mee. Die lagen heel keurig in een la en
heel af en toe deed ik er iets mee, maar veel te 
weinig naar mijn zin.
Er zijn ook veel meer mogelijkheden dan alleen maar een
beetje ermee over het papier vegen, wat ik deed.
Ik wil er meer mee spelen en omdat stokken achter de deur
 erg goed werken bij mij, en ik online classes erg prettig vind om te doen,
ben ik nu PanPastel classes aan het volgen :-)
Het journal wat we maken is gelijk een soort naslagwerk,
waarin je opschrijft wat je hoe gedaan hebt.
Al die pagina's zijn niet echt leuk om op een blog te zetten, dus 
hier zet ik alleen die ik wel leuk genoeg vind,
zoals deze, gemaakt met een stencil.
En dit basislandschap

3 opmerkingen:

Margriet zei

Die met gele bloemen vind ik echt prachtig!! Beetje dromerig sfeertje..mooi!!!

trompke zei

Dat zijn hele mooie kleuren! Zo helder. Veel plezier met je pastels :-)

Dagboekdingen zei

Fijn spul om mee te werken!