zondag 17 maart 2013

Good old Days

De Prompt was Good old Days
Shooters was om je mok samen met oude foto's op de foto te zetten en het eventueel in sepia of zwart/wit op te slaan.
Ik heb bijna geen oude foto's, maar een van de foto's die ik heb is de trouwfoto van mijn opa en oma.
Daar heb ik mijn mok voorgezet, in sepia gemaakt en er masker overheen gezet met krassen erop, zodat hij nog ouder lijkt.
Bookers was om een terug in de tijd te gaan en te journalen over iets dat je nostalgisch maakt, daarvoor ben ik bij de foto gebleven.
En maakt de pagina oud met schuurpapier, inkt enz.
Dit heb ik ervan gemaakt.


5 opmerkingen:

Mrs Pretzel zei

It's perfection! I love it! Thank you so much for sharing!

trompke zei

Deze vind ik heel erg mooi. Mooie achtergrond en het heeft iets... die oude foto van je oma en opa en die mok. Iets warms.

Margriet zei

Ik vind hem ook erg mooi...hou wel van oud!

Glenda T. zei

This is wonderful thanks for playing along with us!

Jollie zei

Heel erg mooi en ik hou ook van deze oude stijl echt geweldig!

p.s. Nu snap ik de coffee table art project hi hi ;)