vrijdag 20 september 2013

bloem 263

Quote van Hanny: "Volgens mij kun jij zelfs bloemetjes maken van een oude sok. Erg leuk!"
Toen ik dat las ging ik natuurlijk nadenken of ik inderdaad een bloemetje van een oude sok zou kunnen maken :-)
Nu heb ik geen oude sokken, omdat ik die dingen niet draag en de (oude) sokken van mijn huisgenoten wil ik echt niet in mijn journal :-)
Maar, heel lang geleden, had ik een stukje tricot nodig om de Hertogin van Kattenheuvel aan te kleden en voor zulke kleine kleertjes zijn sokken uitstekend geschikt.
Ik kon niet gelijk besluiten welke kleur ik zou nemen en ik kocht twee kleuren. Uiteraard heb ik de kleur die ik niet gebruikt heb netjes bewaard en dus dook ik vanmorgen in een van mijn lappenmandjes op zoek naar de overgebleven (nieuwe) sok.

Daar heb ik vervolgens de schaar in gezet en er een bloemetje van gemaakt :-)
Omdat Hanny ook nog vroeg of een uitgeknipt plaatje een stempel was, wat inderdaad zo is, heb ik het bloemetje die blaadjes gegeven.
De rest van de maand moet ik maar weer heel plat werken :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Hahahaha, hij is leuk!!!

trompke zei

Geweldig! Heb een grijns van oor tot oor! Prachtige sokbloem :-D