zaterdag 7 september 2013

Oehoe journal

Ik heb een hele serie journals in mijn hoofd zitten en het liefst zou ik ze allemaal tegelijk gaan maken, maar ik dacht laat ik verstandig zijn :-)
Toen het weer in augustus een beetje koeler werd en ik weer wat meer energie kreeg, pakte ik een stapeltje Weetabix, printte een uilentemplate uit
 en knipte vrolijk allemaal uilenvormen uit.
 Die beplakte ik aan voor- en achterkant met boekpagina's,
waar ik inmiddels een hele doos vol van heb.

 en gaf ik alles een laagje witte verf.
 Gisteren maakte ik de voorkant van het journal, met wat ik een
Hallmark uiltje noem. T.z.t. krijgt hij een oorring ;-)
waarmee ik de pagina's aan elkaar maak.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuk journal!!!

trompke zei

Ja, prachtig! Grappig dat je dat ook van dozen hebt gemaakt :-)
Misschien ga ik dit journal wel na-apen eh... na-uilen!