zaterdag 28 september 2013

Olde Curiosity Shoppe deel 2

In de workshop werd het papier when pigs fly niet gebruikt, omdat Clare het voor een ander projekt wilde bewaren. Ik wil de helft van het papier bewaren, dus ik kon het papier gewoon gebruiken en heb dat dan ook gedaan, want ik vond het wel erg leuk.
Ook gebruikt Clare regelmatig die cuts. Op de beurs in Mechelen heb ik dat ook heel veel gezien. Het apparaat dat je nodig hebt, maar vooral daarna de mallen, zijn best aan de prijs en met een beetje (meer) inspanning knip ik alles zelf en kan ik eigenlijk meer varieren dan dat ik aan die cuts vast zit.
Het plaatje op de achterkant werd in de workshop niet gebruikt, maar bij mij hoefde de achterkant niet meer bij de voorkant te passen, omdat ik daar toch al ander papier voor had gebruikt.

Nu de foto's geplaatst zijn is het een understatement om te zeggen dat ik not amused ben bij het zien ervan.
Sinds mijn vertikaal genomen foto's altijd een kwart slag gedraaid geplaatst worden, neem ik foto's die ik op mijn blog wil hebben altijd horizontaal, deze dus ook.
En nu zie ik dus dat er een aantal weer staand afgebeeld worden (lelijke woorden...)











2 opmerkingen:

Margriet zei

dat is een prachtig boekje geworden!

trompke zei

Ben sprakeloos. Maakt niet uit hoe de foto's staan. Het boekje blijft prachtig.