maandag 13 oktober 2014

Tag #59 Spooktacular

We zijn dus 3 weken aan het toeren door Kroatie en omliggende landen en ik wist dat ik één tag onderweg zou 'moeten' maken.
Ik heb alleen lijm, schaar en een blauwe en zwarte fijnschrijver meegenomen en daarnaast heb ik een Flight Magazine die ik uit het vliegtuig meenam.
Alleen staat dat vol met vrolijke, zomerse plaatjes en helemaal niets voor dit onderwerp.
In deze streken doen ze volgens mij niet aan Halloween, want ik heb nog nergens ook maar een papiertje of stickertje kunnen ontdekken dat ik zou kunnen gebruiken.
Uiteindelijk heb ik een zwarte achtergrond gemaakt van overlappende zwarte stukjes papier en had ik een leeg stukje wit papier dat groot genoeg was om het spookje uit te knippen.
Wel had ik draad in allerlei kleurtjes meegenomen en daarvan heb ik een stukje wit en zwart gebruikt om de tag mee af te werken.
En dit is dan mijn tag tijdens het reizen geworden.

1 opmerking: