donderdag 26 februari 2015

Tag Along #78 Fashion

Afgelopen weekend kocht ik op het Boekenfestijn een paar rolletjes washi tape.
Ik had ze nog niet opgeruimd en ze lagen dus voor me op tafel toen ik over het onderwerp van deze tag na zat te denken.
Ineens viel mijn oog op een rolletje, daar leek wel het woord Fashion op te staan en toen ik het eens goed bekeek was dat ook echt zo.
Nou dat was dus een teken dat ik dit tape moest gebruiken.
Ik vond een plaatje in een mode magazine, knipte de zwarte achtergrond het soort raam waarin het model zit en plakte daar het tape achter.
En toen vond ik het alweer druk genoeg :-)


4 opmerkingen:

trompke zei

Ik vind het een prachtige tag!
Toeval bestaat niet. Vind dat zo leuk dat dat dan zomaar klopt.
Zo was ik vanmiddag bij een kringloop en ik zei tegen mijn vriendin... "ik zoek een blauw twinsetje". Truitje + vestje dus voor toneel wat in de jaren 60 speelt. Twinsetjes zie ik eigenlijk nooit meer... raad eens wat daar voor mijn neus hing?

Jolande zei

Inderdaad toeval bestaat niet.
Twinsetjes, ik zie ze elke dag hahaha alhoewel het truitje dan wel een t-shirtje is

Kay Wallace zei

You have captured "high" fashion at its best here, Jolande! Quite resourceful! Thanks so much for participating in my Tag Along Blog Challenge this week!

Margriet zei

Altijd leuk als iets op het juiste moment gebeurt! Mooie fashion-tag.