dinsdag 2 juni 2015

153. I'm just a singer

I'm just a singer - The Moody Blues

6 opmerkingen:

trompke zei

25 Juni geven ze weer een concert. Een bejaarde band inmiddels. Maar hun muziek blijf ik mooi vinden. Dan heb ik het natuurlijk over de Moody Blues en niet over de band op je kaartje ;-)

Jolande zei

Ik heb net de bakjes met dvd's helemaal zitten uitzuigen en afstoffen en toen kwam ik daar een dvd van de Moody Blues tegen, die is dus niet van mij :-)
Ik ken ze eigenlijk alleen van een paar nummers in de top2000.
Ga je naar dat concert toe?
(was het maar vast de 25ste :-) )

trompke zei

Ben in een grijs verleden al eens naar een concert van hen geweest. In de Ahoy. Maar deze keer hoeft van mij niet. Maar mijn ex gaat wel denk ik. Dat is een echte fan ;-)

Margriet zei

Ben niet echt fan, dus ik ga in elk geval niet LOL
En waar gaan jullie de 25ste heen??? ;-)

Jolande zei

Dan hoop ik op het kangoeroe eiland aangekomen te zijn :-)

Margriet zei

Ik kan het allemaal niet onthouden hoor, jullie zijn zo vaak weg :-)