dinsdag 24 november 2015

328. Brussel

Brussel - Liesbeth List

Waar gaan we naar toe...

7 opmerkingen:

trompke zei

En... al geweest? Was vast niet veel aan, met code 4...

Jolande zei

Ik kom normaal al niet graag in Brussel, dus nu ga ik er helemaal niet naar toe.
Paul _moet_ er naar toe en dat is niet echt prettig.
Ik bedoelde eigenlijk waar we met de wereld naar toe gaan....

Margriet zei

kan me voorstellen dat het moeilijk is om Paul elke ochtend naar Brussel te zien gaan. Ik vraag me ook af waar dit allemaal naar toe gaat leiden, ik ben bang dat er nog veel meer ellende komt.

Jolande zei

Daar ben ik ook bang voor.
Ze zeggen wel dat je gewoon door moet leven, maar ik vind het toch moeilijk.
Gaan we wel/niet naar de kerstmarkt in Aachen/Valkenburg/Leuven???
en in vliegen heb ik op het ogenblik ook niet zo heel veel zin.

Margriet zei

Jasmijn gaat woensdag met school naar de kerstmarkt in Bremen.......ik hou haar niet thuis, maar ik zal o zo blij zijn als ze 's avonds weer thuis is! Ik vind het ook moeilijk om gewoon door te gaan, er zit nu toch een stuk angst merk ik.

Jolande zei

Jasmine moest tijdens de terreurdreiging ook naar Brussel toe; een voedingscongres in de Expohallen, maar daar zou volgens de organisatoren niets gebeuren...ze hadden zeker een glazen bol.
Heel veel studenten en hun ouders vonden het geen goed idee en omdat het (gelukkig) niet verplicht was voor examenpunten konden ze thuisblijven.
Jasmine is dus thuisgebleven.
Ik denk dat de organisatoren het door hebben laten gaan omdat ze anders geld terug zouden moeten geven, nu was het €75 door het toilet, jammer maar helaas.
Ik kan me goed voorstellen dat je blij zal zijn als ze weer thuis is.

Margriet zei

fijn dat ze thuis kon blijven, dat was natuurlijk nog veel enger omdat de terreurdreiging toen zo hoog werd ingeschat. Tegen Jasmijn en de andere leerlingen is wel gezegd dat ze niet bij het stadion in de buurt mogen komen, maar ja, dat slaat natuurlijk ook nergens op! Alsof het niet ergens anders kan gebeuren. Maar dat is natuurlijk ook het probleem, je weet gewoon niet waar iets zal gaan gebeuren en je kan ook niet alles laten afhangen van angst.