donderdag 12 november 2015

Beeldboek: Artmail Heartmail les 6

De eerste opdracht van deze les om 100 dingen op te schrijven waar je van houdt.
Daarna moest je voor op de rechterpagina een van de onderwerpen uitkiezen en er een gedicht over maken, bijvoorbeeld een elfje of een rondeel; bij mij is het een letterdicht geworden.
Op de linkerpagina moest je over datzelfde onderwerp een collage maken.
Ik heb voor deze pagina's het thema reizen gekozen, want dat is toch wel iets waar ik heel erg veel van hou :-)
De lijst met 100 dingen zit in een klein envelopje met een bloem erop. Dat kreeg ik bij een demonstratie op een hobbybeurs en omdat bloemen ook op de lijst staat vond ik het wel leuk om dat envelopje te gebruiken.





2 opmerkingen:

Margriet zei

Prachtige pagina! En inderdaad meer jouw ding :-) ik ga denk ik het hart van deel 5 op deze pagina gebruiken......het gaat bij mij allemaal een beetje door elkaar lopen geloof ik :-)

trompke zei

Echt geweldig mooi!
Ik ben nog niet zo ver...