woensdag 16 december 2015

14 december 2015




2 opmerkingen:

Margriet zei

Heeel flink van je :-) Ik heb zo'n hekel aan stoffen, dus als ik dan de hele kamer stof, dan vind ik mezelf echt heel flink hoor! Strijken vind ik ook heel vervelend, maar dat doe ik gelukkig bijna nooit!
Lijkt me leuk, zo'n kerstmarkt vlakbij. Ik zou best eens naar een echte kerstmarkt toe willen, maar ik heb er niet een paar uur rijdn voor over!

Jolande zei

Ik strijk ook bijna niet(s), alleen de overhemden van Paul die moeten wel gestreken worden.
Meestal zet ik dan de koptelefoon op met wat muziek en ik probeer de stapel niet al te groot te laten worden.

Wat kerstmarkten betreft zitten we wel goed, maar daar heb je ook alles mee gehad lol
Aachen is een uur en een kwartier rijden, Leuven natuurlijk om de hoek en Brussel is ook niet ver, maar daar vind ik niets aan.