donderdag 31 december 2015

30 december 2015




2 opmerkingen:

Margriet zei

Fijn dat Paul vandaag thuis kan blijven, het is maar eng steeds die verhoogde alertheid! Oh, door omstandigheden (lees, verstrooide echtgenoot) zijn de decemberzegels voor jou pas vandaag met de post mee gegaan! Dus het duurt nog even ;-)

Een heel fijne jaarwisseling gewenst!

Jolande zei

Oh dat maakt niet uit, ik ben allang blij dat ik ze krijg.
De post komt hier toch niet eerder dan maandag op z'n vroegst, dus wie weet zijn ze er dan al.

Het is echt niet fijn die dreiging steeds in Brussel. Ik ben altijd blij als hij even belt en als hij weer veilig in de trein zit.
Voor vandaag is alles in Brussel afgelast, wat natuurlijk ook een doodsteek is voor het toerisme.
Ik hoop dat de wereld er in 2016 een beetje beter en vrolijker uit zal komen te zien, maar ik vrees het ergste.