donderdag 31 december 2015

Afsluiting Muziekjaar

En met het laatste kaartje van vandaag is het Muziekjaar afgesloten.
Ik vond het een heel erg leuk 365-dagen projekt om te doen.
Het Sunday's Song Journal, waar ik in 2013 aan begonnen was, maar waar maar een paar liedjes in zaten, is dit jaar helemaal volgekomen.
Alle kaartjes en Angel ATC's zitten allemaal bij elkaar in een multomap, die mooi vol is en erg leuk om door te bladeren.
Aan het begin van de map heb ik een overzicht gemaakt van alle liedjes die ik dit jaar gebruikt heb.
En nu op naar 2016 en  het volgende projekt :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Superleuk projekt! Ik heb mijn journals van dit jaar hier voor me liggen, die ga ik morgen ofzo weer een keer helemaal bekijken. Dat is zo leuk!

trompke zei

Dat ziet er heel vrolijk uit! Leuk om door te bladeren :-)