maandag 11 januari 2016

Kaartje 11

Dit kaartje had ik vrijdagavond gemaakt voor zaterdag, maar toen kreeg ik laat op de avond de rouwkaart van mijn vader doorgemaild en besloot ik dat gedichtje te gebruiken voor de kaart van zaterdag.
Toen kwam de kangoeroe er tussendoor hippen :-) en daarom komt dit kaartje vandaag aan de beurt.
Ik heb ooit eens een soort workshop via een blog gedaan met allemaal creatieve opdrachten.
Een ervan was dit hartje opplakken en dan de krullen die er op staan verder tekenen op het papier.
Nou hier ben ik de hele avond zoet mee geweest :-)
De eerste keer tekende ik eerst de krullen met zwarte lijnen, die ik daarna wit inkleurde, waarna de zwarte lijnen weer foetsjie waren.
De tweede kaart verpeste ik op het laatst met een border die dwars door de krullen ging, dus bij deze (derde) versie tekende ik eerst de border, daarna de krullen met wit en toen de omlijning met zwart.
Een mens leert toch steeds weer bij :-)

4 opmerkingen:

Margriet zei

Dit was dus een techniek die je uitentreure kon oefenen ;-)
Het is uiteindelijk een heel leuk kaartje geworden.

Jolande zei

Ja en die ik nu waarschijnlijk voor de rest van mijn leven genoeg heb gedaan.

Margriet zei

Hahahaha, dat dacht ik al!

trompke zei

Ik vind 'm heel erg leuk. Maar om zelf te doen.. nee.