dinsdag 12 januari 2016

Kaartje 12

Mijn werktafel heeft een glazen plaat met daaronder ruimte om dingen neer te leggen.
Niet dat ik er veel van zie, want het werkoppervlak ligt altijd vol hahaha.
Maar er ligt dus ook een kleurencirkel onder, wat af en toe heel handig is.
Gisteren had ik geen puf om iets anders te doen dan door wat flight magazines te bladeren, op zoek naar kleine plaatjes voor inchies.
Terwijl ik daarmee bezig was bedacht ik dat het leuk zou zijn om een kleurencirkel te plakken, dus begon ik ook stukjes met kleuren uit te scheuren.
Toen ik al een groot aantal kleurtjes had, kwam ik in een advertentie deze tekst tegen, die ik er perfekt bij vond passen.
En toen had ik ineens, ook al had ik geen puf of inspiratie, toch een kaartje gemaakt.

2 opmerkingen:

trompke zei

Toch een heel leuk kleurig kaartje geworden.

Margriet zei

vind ik ook!