dinsdag 19 januari 2016

Kaartje 19

Het is  natuurlijk zonde om een stempel te maken en het dan niet meer te gebruiken en nu het echt winter is kon ik mooi nog een kaartje maken met de wantjes.
Dit is idee dat ik op Pinterest zag en erg leuk vond.
De wantjes heb ik met distress ink gestempeld. Toen ik ze aan het uitsnijden was heb ik getwijfeld of ik er een patroontje op zou maken, maar ik bedacht dat als ik dat niet zou doen, ik er allerlei verschillende dingen op zou kunnen plakken om patroontjes te maken.
Hier heb ik dat gedaan met kleine ponsjes en ik vind het resultaat erg leuk.
Het bakje met knijpertjes om kerstkaarten op te hangen stond er nog en daar heb ik er 3 uitgehaald.
Toen vond ik de kaart nog geen beetje kaal en heb ik er met zilver de sneeuwsterren rand omheen gestempeld.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Heel erg leuk. Zo net sneeuwde het hier, dus ja, het is nog steeds winter :-)

trompke zei

Die waslijnkaartjes vind ik altijd erg mooi!