woensdag 27 januari 2016

Kaartje 27

Zo'n soort kaart zag ik op het blog van Barbara Gray van Claritystamps.
Ze hebben veel kleine stempeltjes en tussen de dingen die ze daarmee maakt zitten leuke ideeën voor de hele kleine stempeltjes van de Action.
Voor deze kaart gebruikte ze een stencil met een bepaald cirkelpatroon, wat ik niet heb.
Ik heb een (rond) cirkel lineaal en een cirkel snijsjabloon van Fiskar, dat ik altijd als mal voor cirkels gebruik.
Barbara kleurde haar kaart met stiften, maar ik hou erg van kleurpotloden, dus gebruikte ik die.
Ik denk dat ik op deze manier ook een sneeuwman kaart ga maken.

5 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuk effect met al die rondjes. Ik ben niet echt een kaarten maakster, maar ik zie steeds leuke ideetjes bij jou voor een kaart :-)

Jolande zei

Ik ben ook geen kaarten maakster, maar ik kom kwam wel regelmatig dingen tegen die ik wel eens zou willen proberen, vandaar dat ik dit jaar de Hema kaartjes doe.
Normaal zou ik er naar kijken, oh wat leuk, maar wat moet/kan ik ermee denken en verder gaan :-)

Ik heb dus net 'even' rond zitten kijken op die webwinkel die jij doorgaf, niet te geloven wat een prijsverschil.

Margriet zei

Het kan wel wat langer duren voordat je binnen krijgt las ik, want ze bestellen het zelf pas in Amerika nadat ze je bestelling binnen hebben. Maar ik had het donderdag geloof ik besteld en gisteren kwam het al binnen, dus dat viel best mee.

Jolande zei

Dat is niet zo heel erg, ik heb nog wel het een en ander in huis waar ik me mee kan vermaken in de tussentijd whahaha

Unknown zei

Raar... ben ook geen kaartenmaakster maar tegenwoordig doe ik bijna niet anders ;-)
Deze vind ik ook erg vrolijk!