vrijdag 8 januari 2016

Kaartje 8

In het kader van opruimen/reorganiseren van de zolder, ging ik van de week naar de Action om dozen te halen.
Natuurlijk kon ik het weer niet laten om een setje washitape rolletjes mee te nemen, want daar kun je nooit genoeg van hebben :-)
Maar deze kaartjes zijn een mooie gelegenheid om er regelmatig wat mee te gaan doen.
Als je op washi tape kaarten googled kom je veel van dit soort kaarten tegen; met vogeltjes, olifanten, konijnen, maar een kattepoes past natuurlijk veel beter bij mij.
Dus zocht ik een leuk silhouette op, sneed dat uit een kaartje en op een ander kaartje plakte ik washi tape, kaartjes op elkaar geplakt en klaar!
Heel simpel, maar ik vind het een heel leuk resultaat geven.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Die zou je zo kunnen versturen naar een katten liefhebber! Heel erg leuk.

trompke zei

Wat een leuk idee! Heel erg leuk :-)