zondag 14 februari 2016

Boekenbeurs 2016

 Het is hier voorjaarsvakantie en dan komt het Boekenfestijn altijd naar Leuven toe.
Zoals ieder jaar ben ik op donderdag, de eerste dag, gegaan en vandaag, de laatste dag.
De hobbyspulletjes worden elk jaar minder, maar ik heb toch nog wel wat leuke dingen kunnen vinden:
Een kleine snijmat, wat me heel handig lijkt voor als ik op reis ga, want nu sleep ik nog steeds een A4 mat mee.
Dubbelzijdig tape, 3 en 9 mm, dat kun je ook nooit genoeg hebben.
Stickertjes met tekst, een Chinese draak en sneeuwmannen, waarvan er 3 velletjes in het pakje bleken te zitten, voorlopig heb ik dus geen tekort aan sneeuwmannen :-)
Post it lijm, handig om iets tijdelijk vast te plakken.
En dan nog twee stempeltjes.
 Vandaag vond ik verder niets leuks meer, behalve deze stickertjes van mijn favoriete feestdag :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Toch weer een leuke buit gevonden!

trompke zei

Leuke spulletjes! En alvast een hartje voor de volgende Valentijnskaart ;-)