vrijdag 5 februari 2016

Kaartje 36

Oftewel MMM 5 in de herhaling.
Gisteren was ik in het kleine journaltje bezig aan de inchies van MMM 6 en ik ergerde me eraan dat de verf steeds doorlekt naar volgende pagina's.
Ook zijn de pagina's erg glad, dus moet ik ze steeds van gesso voorzien.
Ook vond ik die kale pagina's van de MMM niet leuk, dus knipte ik deze pagina uit het journal.\
Hij past niet helemaal op een kaartje, dus heb ik het wat bijgesneden.
Op het kaartje heb ik een donkere rand geverfd, MMM5 pagina erop geplakt en daarop een plaatje uit een knipvel dat ik al jaren heb liggen.
Nu vind ik het een heel stuk beter.
Bovendien zijn de kaartjes een beter naslagwerk, omdat ik op de achterkant precies opschrijf hoe of wat én op dagen dat ik een mmm maak hoef ik niet nog eens een kaartje te maken.
Dus nu gaan de rest van de pagina's de komende tijd ook op kaartjes uitgevoerd worden.

2 opmerkingen:

trompke zei

Past er precies bij. Heel mooi kaartje geworden.

Margriet zei

Heel leuk met die dolfijnen en super praktisch om te gaan combineren :-)