woensdag 17 februari 2016

kaartje 48

Toen ik gistermiddag de journalpage voor JAM 7 aan het maken was, rolde ik de brayer schoon op een kaartje, zodat ik er eventueel dingen op zou kunnen testen.
Dat deed ik met het stempeltje en de kleur inkt, de kleur beviel me gelijk goed op de ondergrond en toen heb ik de andere 3 hoeken ook maar gestempeld.
Gisteravond lag dat kaartje nog op mijn tafel en ik dacht dat het wel leuk was om er een plaatje bij te zoeken en er het kaartje voor vandaag mee te maken.
Ik heb 3 archiefbakjes vol met plaatjes die ik emo wil gebruiken, waaronder deze badeendjes.
Ze pasten mooi in het midden, maar toen moest ik nog wel het groen van het ene eendje terug laten komen.
Lang leve de washi-tape :-) Ik had een rolletje, waar zowel geel, als het roze van de stempeltjes, als groen in voorkwam, dus daar maakte ik de rand mee.
Omdat ik toch nog helemaal into stiksteken was, en het zwart van de oogjes terug te laten komen, heb ik het kaartje afgewerkt met zwarte stiksteekjes.

2 opmerkingen:

Margriet zei

super schattig :-)

trompke zei

Leuke ideeen heb je :-) Mooi geworden!