vrijdag 19 februari 2016

Kaartje 50

Mixed Media Morsels 8 House(s)
Gisteren kwam de nieuwe MMM online en die heb ik toen gelijk maar gemaakt.
Ik heb al vaker zulke huisjes gemaakt en vind het wel leuk om te doen.
Net als in de les heb ik voor de achtergrond stukjes servet gebruikt, gelukkig had Lovely er al heel wat in stukjes gescheurd voor me...
Ik ben niet zo van de texture en 'interessante' achtergronden, ik vind het al heel snel een rommeltje worden en als ik nog eens zoiets zou maken, dan zou ik gewoon gelijk beginnen met groen en blauw verven.
Witte strepen/wolken heb ik niet gemaakt, met al die grauwe luchten hier had ik dringend behoefte aan een helemaal blauwe lucht :-)

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik heb nog maar 1 morsel gemaakt :-) Nou ja, wie weet komt het er nog eens van! Mooi huisje!

Jolande zei

Ik vind het wel handig om op die manier onderwerpen voor kaartjes te hebben :-)

trompke zei

Vrolijk kaartje zo. Erg leuk :-)