zondag 14 februari 2016

Kaft Journal Hartenjaar

Hartenjaar was in 2014 en het journal had nog steeds een kale bruine kaft.
Ik had wel enigszins in mijn hoofd hoe ik het wilde hebben, maar kon er geen geschikte papier voor vinden.
Februari, de maand met Valentijnsdag, zou het me toch moeten lukken om papier met veel hartjes te kunnen vinden.
En ja hoor, op de boekenbeurs vond ik papier, alleen had het een zwarte achtergrond en dat vond ik absoluut niet mooi.
Maar ik knip en plak erg graag, dus kocht ik de rol, knipte weet ik het hoeveel hartjes uit en plakte daarmee de vier zijden van de kaften vol.
Achter het venster zat een vel kraftpapier, maar omdat ik de ringen toch open moest maken en er nog lege bladen over waren, heb ik dat kraftpapier vervangen door een wit vel, waar ik een randje papier op plakte en van het stukje dat toen over was het woord hartenjaar uitponste.
Het journal voor februari kan afgevinkt worden :-)




2 opmerkingen:

Margriet zei

Je moet er wat knipwerk voor over hebben, maar dan heb je wel een heel mooi kaft :-) en weer een journal af!

trompke zei

Heel harterig :-) Mooi geworden en weer een journal klaar!