dinsdag 19 april 2016

Kaartje 110

Eindelijk heb ik dan ook nog MMM 4 gemaakt.
Lijm opbrengen met een injectienaald kreeg ik niet voor elkaar, ik kreeg met geen mogelijkheid de tacky glue door de naald heen en toen ik de naald afknipte om hem korter te maken, werd het buisje dichtgeknepen.
Uiteindelijk heb ik dan maar een gaatje geprikt in een nieuw, klein flesje tacky glue, maar dat werkt ook niet echt fijn, omdat je geen fijn mondje hebt.
Enfin, veel werk voor een resultaat waarvan ik zeg laat maar.
Volgende keer als ik zoiets wil doen neem ik wel een china marker of waskrijtje.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind dit ook niet echt leuk om te doen, maar ee kleurtjes zijn wel mooi!

trompke zei

Jammer dat de naald niet lukte. Ik kneep 'm ook plat met het knippen, maar met een tangetje heb ik de naald weer open geknepen.
Is wel heel dunnetjes geworden. Toch erg knap!