maandag 25 april 2016

Kaartje 116

Dit is MMM 17  een servetachtergrond.
Ik heb 16 nog niet gedaan, maar ik wilde een kaartje maken met lelietjes-van-dalen erop, omdat ik net gezien had dat ze er weer aankomen in het stukje tuin naast het huis.
Aangezien ik servetjes heb met lelietjes-van-dalen erop, kwam dat mooi uit toen ik de nieuwe Morsel zag verschijnen.
Bij de eerste poging plakte ik het servetje met Modge Podge een dat ging helemaal om zeep, daarna heb ik gewoon weer, zoals ik altijd doe, het met een Pritt Stift opgeplakt.
Eroverheen heb ik wel een laag Modge Podge gesmeerd, zodat ik er makkelijk op kon stempelen en het vlindertje inkleuren.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Wat mooi! Ik vind het een prachtig bloemetje en het rukt zo heerlijk!

Margriet zei

Oeps....'ruikt'

trompke zei

Prachtig bloemetje :-)