zondag 25 september 2016

Kaartje 269

Gisterochten, toen ik beneden kwam, lag er een lief briefje van Paul, dat hij even op de fiets naar de computerwinkel was om een ledlampje te kopen.
Dat 'even' liep wat anders, want waarschijnlijk is zijn snelbinder losgeschoten en tussen zijn spaken gekomen, hij is over de kop geslagen en lang verhaal kort: gistermiddag lag hij in de operatiekamer.
Gelukkig had hij een helm op, was er op dat stuk een fietspad, is hij op zijn arm/schouder terecht gekomen en niet op zijn nek en gelukkig reden er mensen achter hem die het zagen gebeuren en gelijk gehopen hebben.
En ik ben heel blij en dankbaar dat hij er relatief goed afgekomen is.

4 opmerkingen:

Margriet zei

O jee, ik schrik me kapot! Hoe is het nu met hem? Heeft hij zijn arm gebroken? Ik vind eigenlijk dat jullie nu wel genoeg verwondingen, kneuzingen e.d. hebben gehad, brrrrrr, voorzichtig aan hoor!

Jolande zei

Hij heeft aan de linkerkant zijn hand, schouder en een rib gebroken en verder ziet hij bont en blauw.
In de schouder zit nu een plaatje en dat moet er over 3 maanden weer uitgehaald worden, dus voorlopig is hij nog wel zoet.
Hij is gelukkig weer thuis en dat is natuurlijk veel fijner, kan hij eten/slapen/wandelen en weet ik wat, als hij het zelf wil.
Het meeste last heeft hij van de rib, de rest is lastig, maar valt gelukkig goed mee met de pijn.

Margriet zei

Pfffff, dat is niet niks! Fijn dat hij thuis is, dat is altijd prettiger lijkt me. En hopelijk is hij rechts, dan is hij toch wat minder onthand! Ik hoop dat het allemaal snel en voorspoedig hersteld.

trompke zei

Ojeee.... dat is schrikken! Heel veel sterkte en beterschap met Paul. Jullie hebben wel pech de laatste tijd...