dinsdag 4 oktober 2016

JAM #40 Special talent

Special talent or something you are good at - Use squares
In de les maakte Tiare vierkantjes door met kleine vierkante inkpads te stempelen.
Nu heb ik geen kleine goed werkende inkpads en de midi van StazON  vond ik te groot voor op deze pagina, dus nam ik een vierkantje stempelrubber en heb ik dat met distress ink op de pagina gestempeld.
Het is natuurlijk moeilijk om over jezelf te zeggen waar je goed in bent, maar ik kan erg goed namen en gezichten onthouden, heb een erg goed richtingsgevoel en vrij veel fantasie.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Goed namen en gezichten onthouden zou ik ook wel willen kunnen! Je bent wel bescheiden geweest :-)

trompke zei

Leuk geworden! Ik stempel ook wel eens met mijn uitgedroogde kleine inktpads. Ik spuit ze dan even nat en dan krijg je leuke afdrukken. Vind ik dan ;-)
Jij bent in nog veel meer dingen goed hoor...