vrijdag 25 november 2016

Kaartje 330

Op vrijdag (soms zaterdag) kwam altijd de nieuwe opdracht bij de Dictionary Art Journalers Group en daarom heb ik besloten om tot het eind van het jaar op vrijdag een woord in mijn woordenboekje te stempelen en er ook een kaartje van te maken.
Het stempelsetje waarvan ik vorige week het kompas stempelde lag nog op mijn tafel, omdat ik de vissen wilde gebruiken voor op een art journal page.
Ik maakte er eerst een proefstempel van op een stukje verfrestjes papier en die heb ik toen op een stukje gelli print papier geplakt en er mee gemaakt.
In het woordenboekje stempelde ik het woord FISH.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuke pagina! Gaan ze volgend jaar wel weer iets doen? Ik wil er toch eigenlijk wel weer mee verder gaan!

Jolande zei

Misschien wel.
Op dit moment post bijna niemand meer werk, behalve degene die het organiseert en die vind dat niet echt leuk.
Nu is het natuurlijk het 'Holiday Season" en heeft niemand tijd, dus waarschijnlijk gaat ze volgend jaar weer verder.
Ik ga elke week een woord stempelen en als ze volgend jaar niet opnieuw begint ga ik gewoon zelf verder.