vrijdag 14 april 2017

P104 Napkins as focal Point

MMM dish3 is USE NAPKINS AS FOCAL POINT.
Nu heb ik eigenlijk geen servetjes waar je zoals Cat doet een pagina mee kunt maken, dus moest ik iets anders verzinnen.
Aangezien het dit weekend Pasen is haalde ik de paasspullen tevoorschijn en vond ik ook nog wat servetjes.
Deze Paashazen familie vond ik wel leuk om op een pagina te plakken.
Daarna heb ik de rest van de pagina geverfd, gras gestempeld en de hele tekening van het servetje omlijnd.
Het zonnetje heb ik met gele inkt gestempeld, maar dat zag je niet goed, dus toen er een paar keer overheen met Posca pennen en om het af te maken knipte ik uit een folder de tekst met vrolijk Paasfeest.
Niet echt veel servetjeswerk, maar ik vind het wel een vrolijke pagina geworden.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Het is wel een servet als focal point! En een heel gezellig kaartje zo met de paasdagen :-)

trompke zei

Hij is erg vrolijk :-)