zaterdag 22 april 2017

P122 Easter

Vorige week was het onderwerp bij de Dictionary Art Journalers Group EASTER.
Ik ben er na al die jaren dat we hier wonen nog steeds niet aan gewend, maar hier in Belgie brengen de paasklokken paaseieren.
Nu kwam het wel goed uit, want ik had geen paasstempels waar ook nog een pagina voor vrij was, maar op de pagina met bell stond nog niets.
Dit stempel komt uit een kerstset, maar bij deze stonden gelukkig geen hulstblaadjes, dus konden ze voor dit onderrwerp.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik was een beetje in de war...kerstklokken bij Pasen? Maar nu snap ik het :-)

Jolande zei

Ik raak daar ook elk jaar heel erg van in de war :-) Wij houden het zelf gewoon bij hazen.
Ik heb wel een aantal jaren Paasklokken van Ferrero Rocher gekocht, waar ik dan Kerstmini's in maakte :-)

trompke zei

Aha... Paasbellen dus. Ook goed :-)