woensdag 4 oktober 2017

P277 All creatures great and small

Bij Tag Tuesday is het onderwerp voor de komende twee weken ALL CREATURES GREAT AND SMALL.
Er is gekozen voor dit onderwerp omdat 3 oktober de geboortedag is van Alf Wight (pseudoniem James Herriott).
Deze dierenarts schreef boeken waarvan in de jaren 70/80 een tv serie is gemaakt met de naam All creatures great and small, je leert nog eens wat van zo'n onderwerp :-)
Maar toen ik het onderwerp in mijn reader zag verschijnen moest ik gelijk denken aan de Ark van Noah.
In mijn miniatuur Ark Galerie hangt een Hallmark ornament en het plaatje op de voorkant van het doosje had ik nog steeds bewaard voor emo.
Nu heb ik het op de tag geplakt, randjes met blauwe inkt en pen gekleurd en een lintje in dezelfde kleur als de blaadjes van de takken boven de ark.
Aan het lintje hangt een duif bedeltje, ik kocht ooit eens een zakje omdat er ook een ark bedeltje inzat, nu kon ik de duif mooi gebruiken.

13 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuk ornament! En zo heb je ook nog van het doosje plezier :-) ik las een duf bedeltje, maar dat viel dus gelukkig mee LOL

Bertiebo zei

Jij bent ook echt een verzamelaar he

Bertiebo zei

Jij bent ook echt een verzamelaar he

Jolande zei

M-tje het is ook een duf bedeltje hoor :-)

Bertie, verzamelen is my middle name hahaha, maar ik verzamel wel gericht en alleen wat betreft mijn hobbies, voor de rest ben ik redelijk van het opruimen.

trompke zei

Wat een geheugen heb jij. Ik weet al lang niet meer wat ik allemaal heb. Prachtige tag met een duf duifje..

trompke zei

duf vinkje vergeten...

Jolande zei

Ik heb even een vraagje, wil een van jullie even op deze link enroll aanklikken en dan kijken hoeveel btw je vanuit Nederland moet betalen?
https://embrace-your-art.teachable.com/p/gratitude-junk-journal-2018

Margriet zei

Er is een storing op de site!

Jolande zei

Oh ik kom er gewoon op, internet blijft af en toe toch vreemd.

Margriet zei

Lukt nu wel. Er staat VAT 21 % + $11.55

Is dat wat je wou weten?

Margriet zei

Ziet er leuk uit trouwens :-)

Jolande zei

Ja dat wilde ik weten, dank je wel voor het kijken. Het is voor het eerst dat ik meemaak dat voor een online class 21% tax moeten betalen en ik was benieuwd of er verschil was tussen Nederland en Belgie, omdat we hier meestal meer moeten betalen, maar het is dus gelijk.
ik vind het echt belachelijk waar ze allemaal tax op heffen, maar wie ben ik.

Valerie-Jael zei

Your tag is so beautiful, a great idea with Noah's Ark! Thanks so much for joining us at Tag Tuesday again, hugs, Valerie