zaterdag 11 november 2017

Gratitude Journal 2017 Dag 6

De les voor dag 6 werd gegeven door Christin Stevenson.
Haar werk spreekt me totaal niet aan, dus heb ik het alleen bij het onderwerp, Friendship, gehouden.
Op mijn kaart stond nog een kaartje dat ik van Margriet kreeg en dat vond ik zo vrolijk dat ik besloot het vandaag te gebruiken.
En het kaartje combineerde ik met washi tape en bloemen, zoals ik al eens kaartje #237 maakte.
De bloemen kleurde ik in met Twinmarkers van de Action, die kun je onderhand ook wel junk noemen, want ze staan maar te staan en ik gebruik ze nooit.
Wat ik ook nog nooit gebruikt had is het stempeltje met tekst over friends en dat paste precies in de ruimte die over was én bij het onderwerp.
Een totaal andere pagina dan de les, maar hij past goed bij mij en in mijn journal.

1 opmerking:

Margriet zei

Geen idee wat de bedoeling was, maar dit vind ik er wel heel leuk uit zien!