zaterdag 11 november 2017

Gratitude Journal 2017 Dag 7

What if...
De quote van vandaag heb ik uitgeprint.
Van de week heb ik een aantal keren mijn Flow Magazines zitten doorbladeren en toen had ik een artikel gezien over 21 dagen niet klagen en dat vond ik helemaal bij deze quote passen.
Ik zocht het artikel weer op, las het door en knipte een stukje uit waar in het kort beschreven wordt over het wereldwijde experiment dat bedacht is door predikant Will Bowen.
Mensen doen een paars armbandje om hun pols en elke keer als ze ergens over klagen moet het naar de andere pols.
Omdat het armbandje paars is maakte ik een paarse achtergrond, waar ik de quote, het stukje uit de Flow en het uitgeprinte symbool van dat experiment opplakte.
Omdat ik natuurlijk geen paars armbandje hebt maakte ik er eentje van paars lint, toch ook weer wat junk, en plakte dat er ook bij.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ga je het experiment ook doen?

Jolande zei

Nee, want dan ben ik de hele dag met het armbandje bezig :-)
Ik heb niet het gevoel dat ik nou de hele dag loop te klagen, maar als je je al zegt Wat is het een chagrijnig weer vandaag, dan is dat al klagen.
Ik hou het wel bij het lintje op de pagina :-)

Margriet zei

Dat dacht ik ook al, ik zou ook blijven wisselen hahaha