donderdag 15 maart 2018

Scrapheap Year Challenge 1 t/m 11

Op het blog van Margriet las ik over de Scrapheap Year Challenge.
Elke woensdag komt er een opdracht en dan is het de bedoeling dat je die maakt op een speelkaart.
Nu heb ik nog een stapel pakjes met speelkaarten liggen en steeds als ik bij Margriet weer een nieuw kaartje zag dacht ik dat het leuk zou zijn om ook mee te doen, maar het duurde tot afgelopen dinsdag voordat ik een nieuw pakje speelkaarten tevoorschijn haalde en er ook echt aan begon.
Omdat ik heel veel stempels heb en die eigenlijk veel te weinig gebruik, wil ik proberen om deze kaartjes zoveel mogelijk met een of meer stempels te maken.
Dit is de 'inhaalslag' van de eerste 11 weken

1. Vogel

 2. Bubbels

3. Geblokte border

4. Zon

 5. Driehoek

 6. Postzegel

 7. Rond

 8. Zwart

9. Sterren

10. Washitape

11. Zwart-Wit

1 opmerking:

Margriet zei

Hé, dat is leuk! En jij bent al verder dan ik hahahaha